Rering Advies 

Klantenservice of klantendienst verwijst voor mij naar één zaak: een bedrijfsproces dat het belangrijkste is voor de continuïteit van uw bedrijf. Wanneer de service van uw bedrijf door klanten als optimaal word beschouwd is dat een teken dat u sneller door klanten zal worden aangeprezen. Bij verkoop van producten en/of diensten zal dit ertoe leiden dat klanten sneller en vaker terug komen of online een bestelling plaatsen. 

"Advies gaat voor verkoop" een slogan die ik voor het eerst hoorde bij Patrick Koene van Keizer Design. Deze slogan pas ik toe bij elk klantcontact. Luisteren naar de klant en stel open vragen zodat je genoeg informatie hebt om met overtuiging een advies te geven waar je 100% achter staat, dat geeft de klant een goed gevoel. Je bent zelfverzekerd en door de informatie die de klant heeft gegeven is je advies op maat. Het gevoel dat de klant gehoord is en met gegeven advies een "juiste" beslissing maakt is het eerst positieve gevoel dat de klant heeft met uw bedrijf. 

Doordat mijn ervaring met klanten en mijn extraverte karakter heb ik veel geleerd over klantenbinding, verkoop en customer care. Door het bieden customer service op mijn manier weet ik uit ervaring dat klanten mij een prettige gesprekspartner vinden ook wanneer de klant een klacht heeft of ontevreden is over het product en/of dienst. 
Mijn manier van spiegelen en raakvlakken zoeken is wat veel klanten prettig vinden. Vanuit dit gevoel ontstaat een prettig gesprek en kan op lange termijn een goede werkrelatie ontstaan. 

Op dit moment ligt mijn expertise voornamelijk op gebied van eten & beleving en zal ik mij voornamelijk daar mee bezig houden. Bij incidentele werkzaamheden op gebied van commercie en communicatie kan ik vanuit mijn netwerk en/of achtergrond u verder helpen. Neem contact op voor de mogelijkheden. stuur een mail naar info@reringadvies.nl of bel 06-83255494.  



E-mailen
Bellen